Aan het werk - Reisverslag uit Maloyaroslavets, Rusland van Wim - WaarBenJij.nu Aan het werk - Reisverslag uit Maloyaroslavets, Rusland van Wim - WaarBenJij.nu

Aan het werk

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

24 Februari 2019 | Rusland, Maloyaroslavets

Mijn ritme hier is helemaal veranderd de afgelopen twee weken; ik ben namelijk weer aan het werk! De afgelopen maanden had ik diverse lijntjes uitgegooid, maar dat leidde nog niet tot resultaat. Jammer, maar ik had me er ook op voorbereid dat het vinden van werk even kon duren. Dit veranderde 3 weken geleden. Ik werd gebeld met de vraag of ik nog beschikbaar was, nadat we elkaar eerder in oktober spraken, en vorige week maandag (11 februari) was mijn eerste werkdag. Het kan snel gaan!

Ik werk als Project Manager bij het bedrijf APH Group, een Fries bedrijf. Ze zijn actief als dealer/installateur op het gebied de verbouw, opslag en verwerking van landbouwproducten. Ze zijn bijvoorbeeld dealer van zaai- en oogstmachines en installeren irrigatiesystemen, koelsystemen en verwerkings- en verpakkingslijnen. Ze hebben een locatie in Heerenveen, maar ook in de stad Tsjechov, waar mijn werkplek is.

In mijn functie zal ik me in de eerste maanden richten op een net gescoord project, waarbij een complex van zes koelhuizen wordt gebouwd (7 MW koelcapaciteit) met een verpakkingsafdeling. Mijn taak is vooral om te zorgen dat we het uitgebreide Programma van Eisen goed volgen en we goed inzicht hebben in de voortgang van het project. Een taak die mij wel ligt, denk ik, maar het is ook uitdagend om in te stappen een lopend project van deze complexiteit. Mijn eerste twee weken zijn in ieder geval goed gegaan en mijn collega's helpen me goed op weg.

Vorige week gingen we bij het project kijken, daarvan heb ik een paar foto's toegevoegd. Op dit moment is men druk bezig met de bouw van de gebouwen zelf.

  • 24 Februari 2019 - 12:19

    Arie Frissel:

    Leuk dat je nu weer wat om handen hebt, dan krijg je je dagelijkse ritme ook weer terug :)

  • 25 Februari 2019 - 03:57

    Wietze Neef:

    Wim, veel succes met jou nieuwe baan.

  • 07 Maart 2019 - 06:53

    Albert Hulswit:

    Top, maar waar is je beremuts?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Actief sinds 09 Aug. 2018
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 9151

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2018 - 31 December 2020

Rusland

Landen bezocht: