Een zwarte dag in Rusland - Reisverslag uit Maloyaroslavets, Rusland van Wim - WaarBenJij.nu Een zwarte dag in Rusland - Reisverslag uit Maloyaroslavets, Rusland van Wim - WaarBenJij.nu

Een zwarte dag in Rusland

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

17 Augustus 2018 | Rusland, Maloyaroslavets

Na ongeveer een jaar van plannen en voorbereiden, is het eindelijk zover! Ik ben goed aangekomen in ons appartement in Maloyaroslavets!

Mijn lieve ouders hebben me afgelopen woensdag naar Keulen gebracht en van daar ben ik naar Moskou gevlogen. Ik had 70 kilo aan ongewone bagage bij me, maar gelukkig had men daar bij de douane's geen problemen mee en is alles onbeschadigd.

Het was een zwarte dag in Rusland, letterlijk. Op het moment dat we zouden landen op Moskou Vnukovo hoosde en onweerde het heftig. Het vliegtuig kon daardoor niet landen en we hebben 3 kwartier rondgecirkeld. Het vliegtuig schudde en trilde al die tijd, omdat we in en uit de lage onweerswolken vlogen. Verschillende mensen werden ziek. Bij mij viel het gelukkig mee, maar ik was wel blij toen we uiteindelijk stil op de grond stonden!

De komende dagen zal ik wat door het stadje wandelen en foto's van de omgeving maken.

  • 24 Augustus 2018 - 12:09

    Марина Шляхтер:

    Совсем не понимаю по-голландски, но радуюсь вашему новому опыту

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Actief sinds 09 Aug. 2018
Verslag gelezen: 1372
Totaal aantal bezoekers 9200

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2018 - 31 December 2020

Rusland

Landen bezocht: